mandag 5. mai 2014

Josefine - Konfirmant

En variant av et konfirmasjonskort.  Her har jeg brukt en liten brun papirpose.  Dekorert med flott lavendel farget mønster ark.  Har pyntet med noen søte små sommerfugler.  Den litt større sommerfuglen er fra et bånd med sommerfulger som henger sammen.  Også litt blomster.
Navnet er kuttet ut med min silhouette maskin.


På baksiden har jeg satt på min signatur.  Panelet bak er en sirkel punchet med en hjørne Martha Stewart punch.  Toppen av posen er punchet med bord punchen i samme sett som hjørnepunchen.


Har laget en tag til å skrive en personlig hilsen på som plasseres i posen.  På fremsiden har jeg stemplet med en søtt  konfirmanttekst.  Panelet er stanset ut med Spellbinder dies.


Baksiden for personlig hilsen.



1 kommentar:

Linda sa...

Kjempe flott kort Monica :)
Linda