Viser innlegg med etiketten Bryllup. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Bryllup. Vis alle innlegg

lørdag 19. desember 2015

3 x Bryllupskort

Bestilling på 3 bryllupskort til samme bryllup.  Litt utfordrende med å ikke få dem like.
Første her er etter design fra tidligere innlegg, med bruk av punch og dies.



   

Nr. 2 er etter et kort jeg fant via Pion Design som jeg tror Mona har laget.  Kan ikke finne tilbake tl dette, men hos henne finner dere masse flotte tips til papir kreasjoner.




Nr.3 er også etter inspirasjon fra nettet, men dette kan jeg ikke helt huske hvor jeg fant.  Mye inspirasjon fra andre blogger og pintrest tips.


Den ble noe stor og tung.  Har brukt diverse dies, MS punch og min silhouette maskin.






Dette flotte brudeparet er en dies jeg lånte av min scrappe venninne Ellen


tirsdag 8. desember 2015

Bryllup

Et lilla bryllupskort.  Dekorert med utklipte sommerfugler, blader stanset med dies (lånt av Linda) og bling.



Dekorert med diverse dies.  rammer hvor tekst er stemplet og en for celofanpose fra Magnolia.


mandag 1. september 2014

Waterfall til Brudeparet

Jeg har forsøkt meg på et waterfall-kort.  Har sett dem flere ganger, men nå var tiden inne.
Forsiden har jeg enkelt pyntet med et flott ark med syring i hjørnet, tekster kuttet ut på silhouetten og et bilde fra klipp-ut ark og noen blomster.


Baksiden har teksten "Love" som også er kuttet ut på silhouetten.


Det flotte bildet med noen herliger blomster.  Har også satt på litt bling.


 Til Brudeparet er stanset ut med silhouetten og har fått skygge.  Se detaljene med små hjerter som er på hver av bokstavene.  Har fylt de hjertene med glitterlim.


Da kan jeg bare fortelle at jeg er blitt veldig glad i min nye silhouette (12x12), som gjør det mye enklere å kutte ut på små reste papir, eller små biter til alle de små detaljene i motivene.
Rammen på høyre siden har jeg lånt.  Søt og romantisk.


Først ut er en liten buss.  Mange detaljer som gjør den ordentlig kul.


En søt liten bamse som griller pølser.


Bamsen er kuttet ut flere ganger og satt sammen med 3D-puter.


En kajakk.


og en på snowboard nedover slalombakken.


Helt til sist har jeg stemplet et brudepar og noen tekster.


Da dette kortet er ganske så stort, sendte jeg med en pose som var enkelt pyntet til brudeparet.


lørdag 12. oktober 2013

Bryllup

En kollega giftet seg, veldig overraskende for oss på jobb, men veldig hyggelig.  Jeg laget et kort til gaven fra alle kollegaer.
Kortet er enkelt dekorert, med bilde fra klipputark, borden bak er stanset ut med en søt Martha Stewart punch og et hvitt panel med bryllupsstempel fra "Kort og Godt".


 Har laget et likt panel med punch kant på innsiden, og et stort felt som vi kunne signere på.
 


fredag 31. mai 2013

Invitasjoner

DT-innlegg

 Enkel invitasjon til konfirmasjon.  Her er bordene stanset ut med Martha Stewart punch.
Pyntet med ferdig diecut med teksten "Invitasjon" og papir "blomster".

Innsiden, med paneler stanset ut med samme punch som over.

 Bryllups invitasjon og bordkort.  Et enkelt bordkort hvor det er punchet ut et panel brettet i to.  Minste mulig panel.  Kortet er også enkelt å lage.

fredag 28. september 2012

Spå-kurv

 Da jeg hadde kurs, laget vi også en kurv som denne, men i annet papir.
Liker denne også godt, og er fin som gave.


Hanken er stanset ut med Martha Stewart punch og festet til "spåen" med brads og en metall blomst.


Synes denne passer bra til bryllup og har hengt opp en LOVE charm.  Hanken er ellers dekorert med blomster og sløyfe.. 

 

fredag 22. juni 2012

Bryllup

DT-innlegg Joruns Hobbyhjørne.

Har her laget et kort, brettet i tre og med punchet kant i toppen.  Har brukt to lilla nyanser av bazzill, og et lekkert "LOVE" ark (finnes i forskjellige utførelser).

Har stanset ut hjerter i forskjellige størrelser og med bord, samt to søte svaner.  Disse hjertene og svanene kommer i et Sett, hvor du kan lage mange flotte variasjoner av hjertene.

Har også inni kortert dekorert med hjerte og svaner, samt et par sommerfugler fra Martha Stewart punch. Samt en kjærlighets tekst og min signatur.


På den andre siden er det plass for personlig tekst.


Har også dekorert en brun papirpost i harmonerende stil.
I mangel på sølvpapir har jeg festet søvltape fra Biltema på kartong og stanstet ut Sølvhjerteneog svanene. Blir selvsagt finere med sølvkartong, men da har jeg det alltid tilgjengelig.


Samt at jeg har festet en tag til posen for en liten hilsen, også i hjerte utførelse.  Har også her min signatur bak på posen.




lørdag 14. april 2012

3 Bordkort

Tips til bordkort.
Dette første er et hjerte som fås kjøpt i pakker, finnes ihvertfall i rosa, lilla og lyseblå.
Her kan det enkelt printes ut navn på gjesten fra pc, med den fonten du vil ha, og limes fast på hjertet.  Her er det også pyntet med to små blomster.

 

Her er det brukt bazzil som er brettet og limt i skjøten, her er det også brukt panel i hvit bazzil og mønsterpapir.  Også dette kortet er dekorert med blomster.


 Dette siste er kun et mønsterark som er brettet og limt i skjøten.  Hjerte er stanset ut med Martha Stewart sin "punch all over the page" punch.  Denne punch-typen kan stanse ut midt på et ark.  Navnet er her tilpasset og limt på bakveggen.

 




tirsdag 6. mars 2012

Invitasjon til Bryllup

  En meget enkel invitasjon, men søt er den vel.
Her er kuttet et rektangel med craftpaper, dekorark i nydelig fersken/rosa med shimmer.
Invitasjonen står på baksiden.  
Fronten er dekorert med bilde fra klippe ark, blomster, perler og hvit dabber rundt kantene.  
Det samme er gjort for bordkortet for å få det til å harmonere.  Craftpaper, ferskern / rosa ark og det hvite med navn er skrevet ut fra pc.  Også her en liten blomst.

 
Deltar i utfordring hos :

onsdag 15. februar 2012

DT-Bryllup

Har her forsøkt å lage en liten serie til bryllup. Enkel design i glanset papir og sort.


Invitasjon:

Bordkort:


Meny:


Alternativ til bordkort, som en liten gaveseks for en overraskelse:


Alt samlet på et bilde;


Material liste:
To typer Martha Stewart puncher.
Glanset offwhite bazzil
Sort bazzil
og "Handmade paper" fra Paper Concept pk.av 10 A4 ark
Meny er skrevet ut fra PC, det kan også navn på bordkort gjøres.

Hmm, ser bildene ble litt mørke, får se om jeg får tatt noen nye.