søndag 18. august 2013

Flipp-album til onkel Kurt

Ellen som jeg er i Designtema med hos Joruns Hobbyhjørne, har laget så flotte flipp-album.  
Jeg hadde også lyst til å forsøke dette, og i anledning min onkels 70-års dag, laget jeg et.


På forsiden har jeg brukt Rub-ons for bokstaven "K" og "70".


Her er også rub-ons.


En sommerside med bilder av den flotte sofaen i Torrevieja.  Har pyntet med div. dies, sykkel og skyer.  Solen er punchet ut med sirkelpunch og klippet strimler for strålene.



Min onkel har en gamle bil, så her er litt utsnitt fra den og hytta.  Litt rødt tema.



Et lite oversiktsbilde over brettingen.
  

Baksiden, med signatur.


 Sammenbrettet.


Og forsiden nok en gang.  Ferdig knyttet.

Jeg var jo ikke helt ferdig.  Har også laget en såpe til ham, i rødt og med en flott gammel bil på posen.



Ingen kommentarer: