søndag 24. mars 2013

Kort med vindu

 Da har gelantin kommet til meg også.  Dette var artig.
Her har jeg laget et av mine favoritt kort design.
Forsiden er stanset ut med hjerte-punch All-over-the-page punch fra Martha Stewart.
Har stanset ut tre hjerter på linje.  Her var det bare å være nøye med plassering av punchen.
 Arkene er de nydelige "Walking in the forest" fra Maja Design.  Har brukt 6"x6" blokken.

    

På baksiden har jeg limt på hvite utstansede hjerter som er klippet til for å passe.
Og i vinduet er det en gelantin plate.  Dette gir en fin effekt.


Kortet er enkelt med lite ekstra pynt.  På side to har jeg limt på hjerter som vises når kortet lukkes.
Og så har jeg et skrive felt for personling hilsen på siste siden.  Når jeg vet hvem som skal få det, stempler jeg en tilpasset tekst bak på side to.


Her ser dere nærbilde av hjerte med gelantin-platen.

1 kommentar:

Riet sa...

This is so beautiful.

Hugs Riet.xx