onsdag 10. august 2011

Bretteboks

På treff i går hos Joruns Hobbyhjørne, laget vi bokser som denne.  Det var utrolig morsomt å se hvor forskjellige de blir, når en velger forskjellig papir, og kanskje i tillegg velger forskjellig side av papiret.  Papiret jeg har har valgt er kanskje noe kjedelig, men jeg synes sluttresultatet ble ganske så søtt.

Her ser dere esken ferdig brettet og foldet ut, samt delene for hører til lokket.  Mønster for denne finnes i siste ETT Trykk som nevnt tidligere. 


Alle de flate delene til lokket lagt oppå hverandre.


Boksen ferdig, med lokket på.  Det finnes selvsagt mange muligheter for hvordan en vil ha toppen på lokket, men jeg synes denne løsningen ser litt elegant ut.  En kan jo også velge å folde "flippene" inn under boksen.





Innsiden av lokket har jeg valgt denne løsningen.  Falt for dette stempelet, og jeg får da også skjult tuppen på pinnen som stikker litt igjennom lokket


Denne har jeg lagt inn til utfordringen hos


4 kommentarer:

Linda sa...

Likte løsningen din under lokket. Dette kan bli en dille :)

♥Gry sa...

Hei Monica!
Ramla inn (lydløst) på bloggen din ;0)
Så mye flott du lager ;0)
Lekker den boksen din var, virker litt vanskelig .

Ha ei fin helg!

klem

Riet sa...

So wonderful Monica.

Hugs Riet.xx

Ugla sa...

Liiiiiiite du har fått dilla nå :). Denne ble dus å lekker. Vil også takke for demonstrasjonen på treffet. Jeg fulgte med skjønner du, selv om jeg holdt på med mitt.Når jeg får de nye brillene er det rett på slike esker. Igjen takk. Stoor klem fra Ugla