mandag 3. mars 2014

Anette 40 år.


Fikk i oppdrag å lage et personlig kort til Anette som fylte 40 år.
Har laget en "bok" hvor forsiden er pyntet med bilde fra klipput ark, panel i bazzil og det grønne panelet som er stanset ut med en dies fra Spellbinder.  Denne har jeg også brukt på innsidene.


Mønsterarket i nydelig lavendelfarge er fra Papirdesign.  Navnet og tallet 40 er kuttet ut på min Silhouette maskin.  Ellers har jeg stemplet en gratulerer tekst på bazzill og klippet den til i hver ende.  Blomster i også herlig lavendelfarge, blå og hvit.  Har også satt på en bling (halvperle) og en sommerfugl.  Panelene er montert med 3D puter.


På baksiden har jeg satt på min signatur med adressen til bloggen.  Det grønne panelet er også en dies fra Spellbinder.


 Inni har jeg laget to paneler hvor jeg har printet ut tekster som bestiller ønsket. Bak panelet til høyre har jeg laget en liten lomme.


 Og oppi denne lommen, er det akkurat plass til såpen i cellofanpose som jeg også har laget.  Synes dette passet bra til i fargene.


Deltar i
Papertake Weekly Challenge : Anything Goes
Kort o Maina : Utfordring #103 - Fargekontraster / Colour Contrasts

3 kommentarer:

Linda sa...

Kjmepe flott Monica :)
Linda

Lisa sa...

Fantastiskt fin Monica! Det kommer definitivt vara uppskattat.
Tack för att du vill vara med i vår utmaning på Papertake Weekly :)

Elisabeth sa...

Så flott " bok" kort!! Flotte farge kontraster. Tusen takk for du deltar hos Kort’ O Manina
Lykke til!
Klem fra Elisabeth